به کاهش کراتینین به سطح 1.9 توسط خودتان در خانه

سه شنبه 26 آذر 1392
ن : lafee

به کاهش کراتینین به سطح 1.9 توسط خودتان در خانه

به کاهش کراتینین به سطح 1.9 توسط خودتان در خانه

سطح کراتینین 1.9 چه می توانید بگویید ؟ و چگونه آن را کاهش توسط خودتان در خانه ؟ در اینجا ما نمی خواهد در مورد رژیم غذایی کم پروتئین ، داروهای غربی ، دیالیز این درمان رایج برای رسیدن به سطح کراتینین بالا صحبت می کنید، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy راه درمان دیگر که ما در اینجا معرفی خواهد شد.

سطح کراتینین 1.9 چه می توانید بگویید ؟

سطح کراتینین 1.9 در حال حاضر بیش از محدوده نرمال از سطح کراتینین . در موارد عادی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 50 درصد از عملکرد کلیه از بین رفته است . بنابراین سطح کراتینین بالا به اندازه کافی برای بیدار توجه بیماران است . چه تر است، سطح کراتینین 1.9 می گوید که شرط است در بیماری کلیوی مرحله 3 . این مرحله به معنای کاهش متوسط ​​در عملکرد کلیه ، اما هنوز هم می تواند توسط یک درمان کارآمد معکوس شود.

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین 1.9 در خانه ؟

اگر چه رژیم غذایی سالم ، داروهای غربی و دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا پایین تا حدی کمک کند ، آنها قادر به مقابله با این مشکل از ریشه . در واقع سطح کراتینین 1.9 و سطح کراتینین بالا فقط نشانه های آسیب کلیه و اختلال عملکرد کلیه می باشد. برای اینکه کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تنها راه می شود. خوب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چنین درمانی است که می تواند کمک به رسیدن به این هدف است .

پس از این وضعیت پایدار می شود ، بیماران خارجی پیشنهاد را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خانه برای نگه داشتن با استفاده از برای یک تا سه آینده ماه به تحکیم اثر درمانی . بیماران خارجی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به عنوان ماساژ چینی است که به دلیل دو کیسه پر از دارو پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده ، و از دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال دارو به طور مستقیم به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت .

بنابراین بیماران با سطح کراتینین بالا فقط نیاز به دراز روی تخت به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ، بسیار راحت است. همچنین این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی که در چین برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی نگران است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: به کاهش کراتینین به سطح 1, 9 توسط خودتان در خانه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.